- توسعهی ارتباطات عمومی از طریق کمپینها، برنامههای رسانهای و اجتماعی، طراحی پروژههای مشارکت عمومی
- توسعهی ارتباطات سازمانی از طریق مجامع صنفی، گروههای مرجع، نهادهای حاکمیتی
- توسعهی ارتباطات داخلی از طریق نشستها در سطوح کارکنان و مدیران، پورتال و نشریات داخلی
- توسعهی ارتباطات زنجیرهی ارزش از طریق ابزارهای ارتباطی با تامین، تولید و توزیعکنندگان
۱
محصول شماره
ارزش افزوده تلفن همراه
خدمات ارزش افزوده (Value Added Service) در صنعت مخابرات زیرمجموعهای از خدمات ارتباطی هستند که در آنها ارزش افزوده، محتوا و خدمات با ارزشی بالاتر از خدمات ارتباطی پایه، روی بستر سرویس استاندارد مخابراتی مانند مکالمه و پیامک ارائه میشود.
پیام رسان حکمت و اندیشه از فعالان اصلی حوزه خدمات ارزش افزوده در تعامل با اپراتورهای تلفن همراه کشور است و سرویسهای مختلفی را برای کاربران تلفن همراه ارائه میکند.
سرویسهای هواداری
پیام رسان حکمت و اندیشه با نگاهي نو به «خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» برای برقراری ارتباط دوسويه «هوادار - باشگاه»، تجربهای موفق کسب کرده است.
پیش از این «باشگاه های هواداری فراگير مبتنی بر تلفن همراه» با همکاری باشگاه های پرطرفدار پرسپوليس، استقلال و فدراسيون فوتبال راهاندازی و در زمينه هواداری، فرصت جديدی برای سازمانهای پرمخاطب، باشگاهها و فدراسيونها رقم زده شده است. با بهرهگيری از اين تجربه، اپسان آمادگی دارد تا فرصتی ويژه برای ديگر سازمانهای پرمخاطب، باشگاهها و فدراسيونها فراهم سازد. بدين ترتيب، سازمانها میتوانند ضمن ايجاد ارتباط دو سويه با مخاطبان و علاقه مندان خود سرويسهايی مانند دريافت حق عضويت، فروش محصولات و خدمات به هواداران، ارائه کارتهای هواداری مجازی و فيزيکی، ارسال اخبار و اطلاعات، امکان حضور هواداران و علاقه مندان در رويدادهای خاص و امکان فروش بليت به روشهای گوناگون را ارائه کند.
۲
محصول شماره